Filter produkten

Merk

Dieet

Nieuwsbrief

Weerstand Er zijn 36 producten

De invloed van eten is heel belangrijk op het immuunsysteem of je weerstand. Het kan het immuunsysteem ondersteunen of belasten. Voeding helpt het immuunsysteem herstellen, te verbeteren en te versterken.

Welke voeding heeft een positieve invloed op het immuunsysteem of anders gezegd welke voeding biedt meer weerstand?

Hennepzaad bevat meer da...

De invloed van eten is heel belangrijk op het immuunsysteem of je weerstand. Het kan het immuunsysteem ondersteunen of belasten. Voeding helpt het immuunsysteem herstellen, te verbeteren en te versterken.

Welke voeding heeft een positieve invloed op het immuunsysteem of anders gezegd welke voeding biedt meer weerstand?

Hennepzaad bevat meer dan 35% zeer gezonde essentiële proteïnen en ook lecithine wat erg belangrijk is voor het functioneren van de lever. Rauwe cacao bevat de meeste bioflavonoiden (7 gram per 100 gram) van alle voedingsbronnen in de wereld. Een van de eigenschappen van bioflavonoiden is dat het een hele sterke antioxidant is. Antioxidanten zijn eigenlijk een verzamelnaam voor vitamines E en C, zink, seleen en bio actieve stoffen (groenten en fruit) en helpen tegen oxidatie beschadiging van weefsels of cellen. Kokosolie wordt gemaakt van het vlees uit kokosnoten en is onder andere rijk aan verzadigde plantaardige vetten. Kokosolie bevat veel meer rijke voedingsstoffen zoals laurinezuur en ketonen. Door kokosolie wordt de opname van mineralen verbeterd en dan met name calcium en ijzer en de vetzuren omega 3 en 6. Doordat deze vitamines en mineralen in kokosolie aanwezig zijn, krijg je minder snel last van een hormonale disbalans. Spirulina versterkt en ondersteunt het immuunsysteem.

Meer
Toont 1 - 36 van de 36 items
Toont 1 - 36 van de 36 items